srijeda, 26. kolovoza 2009.

jednom sve ce proci...


...jednom kad sve stane,jednom kad sve nestane...
znam procice i ova bol...bol a sta je uopste bol...
jel to ovaj osjecaj tjeskobe sto tjera te na uzdahe.jel to onaj osjecaj koji tjera te da placec, koji neda mira...
sta je uopste sreca
sta je ljubav
sta je zivot?????????????
sve se vrti oko toga sve se svodi samo na pitanja
a gdje su odgovori
gdje smo mi
gdje je ona LJUBAV
onaj osjecaj ....
sreca se gradila od stakla i sad se rasula na hiljade komada
ostali su samo tragovi
ostale su samo suze
zasto sve ovo meni
zasto uvijek ja
sta sam ti ucinila
zar sa toliko losa
reci mi da znam
jer sebe ne vidim takvom... ne ne vidim... ja sam sasvim obicna.... skromna ne trazim puno
a ni ono malo nemam.
a znas sta me najvise boli
boli me sto znam da vise nisam tu..
nisam gdje sam nekad bila
boli zato sto ne znam zbog cega
bole me uzdasi koji ti se otkinu jer znam nisu zbog mene
boli me boli
a nemam vise snage ni hrabrosti da se borim
ja onaj zakleti borac svoje srece veceras sam poklekla jer vise mi nista ne preostaje
nego da se pomirim sa time
sudbinu ne mozemo ispraviti
trebamo je samo prihvatiti
i zato vise ne trazi onaj stari osmjeh
ne trazi onu mene staru ne nema me vise

Nema komentara:

Objavi komentar