srijeda, 26. kolovoza 2009.


sve je bilo tako dobro islo nam je .... ali nadvio se taj oblak tame nad mojim zivotom.
Ti si ponio se kao zadnja svinja na svijetu , ipak posle svega nije trebalo ovako da se zavrsi.
Posle onoliko obecanja , milovanja , slatkih rijeci, dobrog i loseg , okreces leda po kozna koji put i ides... Bez pozdrava kao da nismo dijelili zajednicke godine zivota, kao da nismo sami stvorili jos jedan zivot... nije mi jasno zbog cega sve ovo. Nije mi jasno sto me toliko boli , zasto me guse suze. Nisi me bio ni vrijedan kas se sve sabere. A nisam ni ja savrsena , daleko od toga , ali sam te voljela , postovala, bila za tebe uvijek tu da te podrzim da te saslusam... Ti za mene nisi nikad , nisi mario za moje potrebe, nije ti bilo stalo , vidim tek sad. Kod ociju slijepa bila sam kad si u pitanju ti. Svoju si laznu ljubav maskirao sa par sretnih trenutaka a i dalje bio daleko od mene... Ali sve to vise nije bitno nije vrijedno spomena... Mi vise ne postojimo... nema nas vise... ti si na nasu ljubav stavio pecat.
Uvjek te vodio taj tvoj bjes, a kajat ces se jer poznajem te kao sto ti sam sebe neces nikad
Bolice te svaka ona uvreda koju si mi sasuo u lice, bolice te vjeruj mi...
Zar je razlog da se okrenu leda nekome ko je zelio malo paznje , ko je samo htjeo da ga se postuje, da primjetis nekad da mi trebas , a ne da svaki put samo okrenes glavu i napravis se lud..
Sve je gotovo ja ti nikad necu oprostiti ovo sto si napravio, necu nikada jer otisao si bez pozdrava nisi pogledao ni mene i svoje dijete....
Bila sam ti dobra zena koja te voljela kao sto te nce nikad niko
zaboravio si da sam ti bila njaveca podrska u zivotu , bolja i od tvojih roditelja , i od svih
Mene boli sto me boli , jednostavno zao mi je mene nadala sam se vjerovala borila se za ovaj brak... Sad sam opet sama ... ne neka sam bolje i sama nego sa tobom jer ja te nepoznajem vise
Uostalom nisam sama imam svoje dijete, svoju nadu ,srecu sve svoje. On ce mi dat snagu da sve prode brzo.... A tebi zelim sve sto treba da ti se desi ... zelim da te stigne sve sto ce te stici.
Zelim da to bude brzo ali da te boli dugo
I jos nesto zeljela bi da ponovo zavolis da goris od ljubavi da volis nekoga kao ja tebe
a da taj neko bude takav kao ti , vjeruj da cu se svaku noc moliti za to .
Zalim trenutak kad sam te srela i kad bi mogla vratiti vrijeme mozda opet nisata nebih promjenila jer nebih imala ono sto sad imam , a bez toga sto sad imam nebih mogla da zivim, mog sina..
Jos nesto .... ma nista....

Nema komentara:

Objavi komentar