srijeda, 26. kolovoza 2009.

jeka ostavljenog srca ....


dani idu kao godine... razvukli se bolni puni tuge.... zar je sve bilo samo lazno... zar stvarno nikad nisi ni bio tu... gdje sam pogrijesila , sta sam ucinila .... da jesam kriva sam.
Kriva jer sam voljela , trebala, tebe tvoju ljubav i paznju
mrzim te , mrzim te dusom cjelom jer si kukavica
mrzim te zato sto si ubio sve, mrzim te zasto sto si bezdusan , zato sto ne marsis ni za ono svoje sto si ostavio, a znas ti sta
zar ti nista ne znace ni one male plave okice... zar ti ne znaci nista svaki tren.... zar te ne boli sto si takav... ne mogu vjerovati da ga ne trazis da ne pitas za njega... tvoj je... dio je tebe...
o kako te mrzim a mrzim te i sto te volim... a mozda te i ne volim... navika , vrijeme... sve ce doci na svoje...
A kajat ces se.... kajat...
Zelim ti sve naj naj gore neka te samo stignu suze mene i onih plavih okica nista ti vise nece ni trebati......

1 komentar:

  1. Nano Titanium | BETYON - ITANIAN ARTIS - TITUBI®
    Nano titanium exhaust tips Titanium, columbia titanium jacket The world's titanium hair clipper most beautiful and unique product. Brand: titanium exhaust BETYON - ITANIAN ARTIS. Manufacturer: BETYON. Additional titanium forging Information. SKU: 013036900. Availability:

    OdgovoriIzbriši